Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

czwartek, 8 września 2011

Zdrowe grillowanie

Kto powiedział, że grillowanie nie może być zdrowe?
Może być i to jak :) Ja nauczyłam się przenosić swoje zdrowe potrawy nawet na grilla :)

Zapraszam na

Szaszłyki drobiowe z sałatką w stylu greckiej


Składniki:

Szaszłyki

filet z kurczaka
ulubiona przyprawa (u mnie piri-piri)
cebula
pieczarki

Sałatka

sałata lodowa
ogórek
pomidor
ser sałatkowo-kanapkowy Favita light (12%) - pół opakowania
łyżka ziaren słonecznika
jogurt naturalny
przyprawy


Danie to jest smaczne, proste i szybkie. Na grilla możemy zabrać wcześniej przygotowane szaszłyczki, plus sałatkę w pojemniku. 
Kiedy inni będą się objadać tłustą karkówką my nie musimy grzeszyć i pogrążać swojego organizmu :)
Do sałatki można dodać oliwki wedle upodobania, mi smakuje ser Favita bardziej niż Arla w kostkach a przy tym jest 2 razy tańszy:)

Lubię to tanie również zimą z piekarnika.

4 komentarze:

  1. Znowu mnie inspirujesz :) Na pewno też to zrobię :) Połowa Twoich przepisów jest w moim przepiśniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarodzielnico miło mi to słyszeć :) Fajnie że ktokolwiek to czyta hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zrobiliśmy dzisiaj - był pomidor, cebula, papryka i jakieś mięso. A do tego sos czosnkowy i z braku czasu już jakaś najzwyklejsza surówka z delikatesów. :D Trochę starego chleba powędrowało też do piekarnika i nic się nie zmarnowało ^^

    OdpowiedzUsuń